profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

پری پچ کلاسیک خشم لیچ کینگ در 30 آگوست منتشر میشود

پری پچ کلاسیک خشم لیچ کینگ در 30 آگوست منتشر میشود

 

بادهای یخی که از سرزمین‌های سرد نورترند به آزروت می‌وزند، نشانه‌های شومی دارند. نیروهای مرده Lich King در حال حرکت هستند و قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک بار دیگر به قهرمانان نیاز است تا جلوی موج Scourge را بگیرند.

 با انتشار پری پچ Wrath of the Lich King، بازیکنان می توانند اولین کلاس قهرمان Death Knight خود را ایجاد کنند، حرفه جدید Inscription را بگیرند و مجموعه ای از به روز رسانی های جدید سیستم را تجربه کنند.

 

به شوالیه مرگ تبدیل شوید

 

digitodragon1661779505.png

 

ارتش لیچ کینگ تهدیدی همیشگی برای زندگی در آزروت است. برخی از وحشتناک ترین خدمتکاران او به عنوان Death Knight شناخته می شوند. ابزارهای بی جان که خواسته های لیچ کینگ میباشند.

 

هنر inscription (کتیبه نویسی) را یاد بگیرید

 

benoto1661779759.png

 

کلاسیک خشم لیچ کینگ هنر محبوب کتیبه نویسی را تکرار میکند. یاد بگیرید که چگونه بنویسید و بیشترین جوهر برای کتاب هایتان اینجا است.

 

Achievements گرفتن را شروع کنید

 

 بازیکنان در کلاسیک خشم لیچ کینگ میتوانند Achievement هایی را بدست اورند. برای مشاهده Achievement هایی که قبلا کسب کرده اید یا مشاهده Achievement های جدید میتوانید از کلید Y در بازی استفاده کنید، به محض انتشار پری پچ بازیکنان قادر خواند بود تمامی Achievement هایی را که برای WoW Classic و Burning Crusade Classic مشاهده کنند. با راه اندازی کلاسیک خشم لیچ کینگ در 26 سپتامبر تمام Achievement های جدید در دسترس خواهند بود.
چندین دسته از Achievement ها وجود دارد که می توان به دست آورد: عمومی، کوئست ها، اکتشاف، PvP، دانجن و رید، حرفه ها، شهرت(Rep)، رویدادهای جهانی، و شاهکارهای قدرت(Feats of Strength). همچنین می‌توانید آخرین دستاوردهای به‌دست‌آمده و هر پیشرفتی را که در جهت کسب هر دسته‌بندی اضافی کسب کرده‌اید، مشاهده کنید.
 
نجات یافتن از هجوم زامبی ها و بلا (scourge) 

 

forthr1661780866.png

 

لیچ کینگ آماده حمله است! بیاموزید که چگونه (شاید) از طاعون و حمله Scourge آینده در رویداد پیش از توسعه کلاسیک خشم لیچ کینگ جان سالم به در ببرید.

 

 بازگشت به کلاسیک خشم لیچ کینگ 

 

poyt1661781602.png

 

متحدان خود را جمع کنید و به دعوت نیرو ها توجه کنید زیرا آزروث برای رویارویی با تهدید قریب الوقوع Northrend آماده می شود. اما اگر وقفه ای را پشت سر گذاشته اید، ممکن است فقط به کمک نیاز داشته باشید تا به فرم مبارزه بازگردید. برای کمک به شما، یک راهنمای پشتیبانی گردآوری کرده ایم تا مطمئن شویم حساب شما برای ماجراجویی های آینده شما آماده است.

 

رلم جدید با پری پچ این اکسپنشن در دسترس قرار میگیرد
 

در تاریخ 30 آگوست رلم جدید Skyfury که PvP است برای ساخت و بازی کردن در دسترس خواهد بود.

 



در جاده پیش رو 

 

برای اینکه شما را در مسیر موفقیت قرار دهیم، نقشه راه رویدادهای پیش رو را ترسیم کرده ایم.


30 اگوست(8 شهریور)
پری پچ آغاز میشود: پری پچ خشم لیچ کینگ و ریلم های جدید با تعمیرات منطقه ای راه اندازی و فعال میشوند.


6 تا 13 سپتامبر(15 تا 22 شهریور)
رویداد طاعون زامبی: یک مصیبت مرموز راه خود را در شهرهای پایتخت باز می کند. بازیکنان باید هوشیار باشند تا قربانی اثرات مرگبار آن نشوند.


13 سپتامبر راه اندازی(22 شهریور)

رویداد Scourge Invasion: در چندین مکان در سراسر Azeroth، بازیکنان باید یک موضع دفاعی را در برابر Necropolis مهاجم هماهنگ کنند و نیروهای Scourge را شکست دهند تا پاداش های قدرتمندی به دست آورند.

20 سپتامبر تا 6 اکتبر(29 شهریور تا 14 مهر)

Brewfest آغاز می‌شود: آیا عاشق خوردن غذاهای خوشمزه، نوشیدن نوشیدنی‌های فراوان و سوار شدن بر قوچ در اطراف بشکه‌های سیب هستید؟ در فعالیت ها و رویدادهای زمان بندی شده شرکت کنید تا در طول این رویداد سوغاتی ها و دستاوردهای Brewfest را به دست آورید.

26 سپتامبر (4 مهر)

کلاسیک خشم لیچ کینگ راه اندازی میشود: ساعت 3 بعداز ظهر کلاسیک خشم لیچ کینگ راه اندازی میشود و بازیکنان میتوانند وارد حساب های کاربری خود شوند.

4و5 اکتبر(12 و 13 مهر)

آرنا فصل 5 اغاز میشود: فصل 5 با ریست هفتگی آغاز میشود.

6 اکتبر(14 مهر)

Naxxramas, The Eye of Eternity,  Tand he Obsidian Sanctum ساعت 3 در دسترس خواهند بود.
Naxxramas، گورستان غول پیکر و جایگاه لیچ مخوف Kel'Thuzad، بر فراز Wintergarde Keep در Dragonblight شناور است و مشتاق کمک به Lich King و دسیسه های مرگبار او است.
Save translation

Eye of Eternity که در مرکز Coldarra ا قرار دارد، بازیکنان را به چالش می کشد تا اژدهای آبی، Malygos را شکست دهند.


 

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!